بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Friday, October 7, 2011

Realiti Insan - Santeekee


Ini bukan sebarang lagu. lagu ni dah bagi aku seribu satu kenangan. kenangan yang akan sentiasa kekal dalam kotak ingatan yang dah sedikit karat ni. Ini lagu tema untuk 2 event yang aku handle. iaitu Minggu Orentasi July-Dec 2010 dan Kem PIP. kedua dua event ni terselit macam macam kenangan pahit manis. Aku rindu kat semua yang terlibat dalam kedua dua event ni. semua aktiviti, semua ragam, semua semua lahh :')

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

ieqa said...

Rindu nak jadi fasi kat KPM :')

Fatin Rahmat said...

Kenangan dan memori yg tak akan lupe. Rindu jugak! :/

Template by:
Free Blog Templates