بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Sunday, June 20, 2010

Aku dan Gitar







Gitar, sejenis instrumen muzik iaitu tempat untuk aku meluahkan ape yg terpendam dalam hati. Aku dulu start berjinak-jinak dengan gitar mase arwah abg aku ade. Arwah selalu main gitar kat rumah walaupun mak selalu bising. Mak pernah baling gitar arwah abg sebab tak suke dengar arwah main. Tapi since arwah abg dah pergi, aku pulak yg sambung main gitar nie. Dan mak dah tak kisah. Siap sporting bagi aku bawak gitar pegi kolej. hehe









gitar nie aku beli kat central market, RM80 tau!

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

mahalnye T____T

p/s : jgn lupe ajar ieqa main gitar! heee

Fatin Rahmat said...

mahal eh? sebenar nye harga die RM130 tau. tapi kitorng bodek abis! ngaa

oraitt, nnti fatin ajar.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates