بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Sunday, August 22, 2010

cerita hujung minggu

ikut plan, nak bangun awal pagi..
tapi . . . 


macam sem² lepas laa..
tiap² hujung minggu pun plan nak bangun awal..
tapi nak mencapai plan tu memang tak laa.. haha


dah zohor baru aku bangun. padahal dah banyak kali terjage. set alarm pukul 7 am. bajet bole bangun kan? hoho. sebenarnye nak basuh baju. bile bangun pun dah lambat, plus dah takde baju bersih, nak taknak kene gak memotivasi kan diri utk pegi basuh baju. haa pastu macam biase laa, ade makhluk potong line aku. makhluk tu sem 5! again! mmg F! haishh


pastu dapat kol dari cik melody. ingat ke ape. rupenye nak syiling. cett! ingat ke nak bagi pizza. haha. aku pun pegi laa bilik beliau. diiringi secawan megi. selok mel dapat megi! adess. and tak pasal² aku dapat keje baru. tolong buat annouce? erkk.. menggigil seluruh sendi ngan otot aku lepas abes buat annouce. ngaaaa


balik ke bilik, terus buat operasi mendobi kan bilik. sane sini baju aku tergantung. maaf laa ye wahai roomate² ku tersayang. kat luar tu hujan. ampaian pulak penuh. heee


ahha yg paling penting, aku lupe terus ade assignment nak kene hantar hari Isnin. Marketing! report and presentation kott! aduyaiii. btw, thanks to Fizah Teridi sebab mengingatkan aku. muahh!♥


ok, skrg nie tinggal lagi sikit je nak siap. ade yg aku tak paham. kene tunggu cik Dyana Rafieqah balik dari bercuti dulu. pegi mane tah budak nie. hmm


besok sambung lagi cerita hujung minggu nie yep!


to be continue . . .

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

ahha ieqa pn ade report presentation marketing esok! ngaaaa

Fatin Rahmat said...

ieqa : dah present pun korg kan? fatin je belom. adess

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates