بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Saturday, September 4, 2010

25 Ramadhan


cepat betul mase tinggalkan kite. tup² dah nak dekat raye. tinggal lagi lebih kurang 5 atau 6 hari je lagi untuk habiskan puasa bulan Ramadhan nie. Ramadhan akan datang belum tentu lagi. 


ok, sudaa.. aku taknak post entry touching². hehe


yang penting Ramadhan kali nie best sangat sebab dari 1st Ramadhan sampai laa semalam, yakni 24 Ramadhan, aku berpuasa kat kolej. macam² event ade kat kolej. antara event tu : 


program ihya' Ramadhan
bazar Ramadhan (dari student entrep sem 5)
majlis Nuzul Quran dan bubur lambuk

ehh aktif jugak yep kolej aku nie. hoho terharu jap. disamping tu, aku nak selit jugak event² non-formal yang dianjurkan kecil-kecilan bersama teman² sekolej, sekelas, sebilik.

berbuka puasa ngan classmate
nie aweks² 3B
nie jejaka² 3B
ok, nie sume skali. dah macam nasi himpit!

berbuka puasa ngan iera dan fieza, roomate ku
berbuka puasa ngan is, eida, hanani maisarah
berbuka puasa ngan ily, fara, hajar


>  dan event non-formal yg paling banyak sekali  <
berbuka, bersahur bersama cik Syamimi Haziqah

girls in black! ngaa


buat semua yg terlibat secara langsung or tak langsung dalam event² nie, 
aku nak ucapkan . . .

SELAMAT HARI RAYA KORANG ! http://www.emocutez.com

0 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Template by:
Free Blog Templates