بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Friday, September 17, 2010

aku memang degil

sepanjang hari nie aku jadi anak paling degil dalam umah. lagi degil dr adik²! haha. terpaksa laa ma & abah sabar ngan kedegilan angah nie kan? hmm 


ape je aku buat arinie? ngee

kedegilan yg pertama, subuh aku dorang kejut sampai 2 3 kali baru aku bangun.

kedegilan yg kedua, aku tido balik lepas subuh *mmg pantang dorang! hee

kedegilan yg ketiga, aku gi bantai tido sampai kul 12 tengahari *tak tau dh bape kali ma duk bebel² suro bangun. skrip same je, "anak dara ape tido sampai matahari terpacak". haihh

kedegilan yg keempat, mase aku bantai tido tu rupenye dorang gi kubur bace Yasin tuk arwah. *erkk? sumpa aku lupe arinie ari Jumaat! huhu

kedegilan yg kelima, sume keje rumah aku tak sentuh. ma masak, abah basuh kain ngan sidai kain.

kedegilan yg keenam, jiran sebelah umah jemput datang rumah terbuka dorang. tapi aku dok ngadap facebook je. *last² pegi jugak sebab ma bising

kedegilan yg ketujuh, mase ade org datang beraye kat umah, aku siap² nak keluar bandar. *tapi diizinkan

kedegilan yg kelapan, aku keluar bandar dah tak reti nak balik sampai malam! haha *tepon asyik bunyi² je time nie. aku suro adik yg angkat. die yg jadi mangsa! haha

kedegilan yg kesembilan, err takde dah kott :P

tapi dengan segala kedegilan aku arinie, aku tebus balik dgn membelanje ma & abah,
PIZZA HUT! hehe

p/s - pandai kan aku amek ati dorang balik?
http://www.emocutez.com

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

ieqa said...

kedegilan anda same je dgn kedegilan saya! hahaa

Fatin Rahmat said...

ieqa : haha kite memang degil! :D

Template by:
Free Blog Templates