بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Thursday, December 2, 2010

update lagi! hehhs


geram aku gerammm tau dop? hehhs 


mood kat atas nie nak menceritakan betapa marah + geram aku kat celcom arinie!
ggggrrrrrrrrr

so aku decided nak gune 2 broadband.
kalo lost connection, aku disconnect broadband tu,
and connect on the other broadband.

 nie broadband aku,



nie broadband mak aku,



ok aku tau 2-2 pun celcom broadband. cume lain-lain modem je.
tapi sebab dh bengang kan? nie laa jadi nye.
adoiii =.="



skrg nie nak tido.
malas dah nk berperang ngan broadband tah pape nie. T__T




2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

kalo lembab sangat, cucuk dua-dua terus! hahaa

Fatin Rahmat said...

haha mmg cucuk dua-dua pun. kiri ngan kanan laptop! >__<

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates