بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Thursday, May 5, 2011

Demam Final-Exam

semalam dah habis satu paper, Organizational Behaviour. so lega sikit. tapi sejak semalam, waktu tidur aku berterabur. kalau malam semalam, aku tidur pukul 1 pagi and bangun pukul 5 pagi and tidur semula pukul 6.30 pagi. malam nie pulak aku tidur pukul 11 (selsema teruk sangat) tapi sebelum tidur dah set alarm pukul 1 pagi. aku dengar alarm tu, tapi aku off. set semula pukul 2 pagi. okay laa, pukul 2.35 baru larat nak bangun. nie sampai sekarang duk berjaga. nak dekat pukul 6 dah nie. walaupun hari nie takde paper, tapi...

hari nie aku ade 3 bende nak kene buat :
1) Skill Based Assessment CCNA
2) test English
3) interview facilitator

esok, yakni hari Jumaat baru ade paper yang ke-2. tak sabar nak tunggu 18hb! habis semua paper, aku balik KL kejap sementara ade gap untuk exam ko-Q tu. part paling tak best, kene pack semua barang-barang. perghh sumpah aku malas giler! huhu

okay dah, nak tidur. perut dah masuk angin.

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

So, camne interview tu?
Tak tinggal barang sikit kat store ke?
Sebab fatin kan mungkin ade chance nak jadi fasi, mesti dapat stay dalam. huhu

Fatin Rahmat said...

interview borak-borak gossip ngan miss je lebih. haha

tadi miss cakap, even dapat jadi fasi skalipun, tak semestinya dapat duk dalam. die bergantung pada kekosongan. ohh remuk hati, jantung ku dengar T____T

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates