بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Sunday, September 1, 2013

Kecoh KL Gangster 2 dah kena hack?

Jujur gua gelak guling guling baca top news hari ni. Kesian mamat Syamsul. Gua tak tahu macam mana letih nya buat filem. Tapi gua tahu kalau nak upload se-filem tu dalam internet kemain berjanggut lamanya. Kalau tak ade "orang dalam" yg meng-hupload kan, mesti laa selamat dari "orang luar" kan kan? 

Anyway, jadi pengajaran la buat hencik Syamsul. Tak mengape, masih mude, atter biaser ler kene duge yee.

Welcome, 1st September! ^^

1 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

Sabo je la abam Shamsul!

Ieqa dh link balik Fatin. Kan Fatin dah lama tak hupdate, so ingat dah terkubur dah. Sebab tu remove. Heee (y)

Template by:
Free Blog Templates