بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Monday, June 28, 2010

Hari-hari terakhir

Hari nie hidup aku bermula jam 10 pagi. Terkejot aku bangun pagi tadi tgk jam pukul 10 dah. Abah dah pegi keje ngan tinggal duit RM10 kat atas meja. So, tinggal la aku sorang kat umah yg maha bosan nie. adess! Lepas mandi, terus on laptop bukak bisnes Fatin Bistro kat cafe world. Sehari suntuk aku jage cafe arinie. Bermakne, cafe aku amatlah terjage. hoho


Ohh, berkenaan dgn tajuk kat atas tu, cuti aku tinggal 3 hari je lagi. So, dalam hari-hari terakhir nie aku macam sedih, suke, excited, malas sume ade. Tiket bas dah beli, Jumaat, 2hb Julai, pukul 9 pagi. Dalam pukul 1 petang terpacak la aku kat terminal kuantan yg amat aku rindui. muahaha. Pastu kene balik kolej sebelum pukul 7 mlm pulop. Tengok la dalam pukul 6.59 sampai la aku kat pagar kolej tu kot. Welcome to college! hehe

Preparation? hmm, baju dah kemas separuh. Kasut sume dah basuh. kiwi? err tak payah. Aku bukan askar. haha. Yang penting barang aku bawa separuh je. Separuh lagi abah bawa next week. So, jumpe abah lagi. hee

Ok, aku nak ke jamban buang air and mandi. Hari nie perut nie bebal asyik memulas je. Shit betul!

ceritaKu,
Blogger Templates

6 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

[♥❤::.SaBrInA ♡ Se7eN.::❤♥]® said...

says --> gudluck ye kak faci..
kaci hentam d0wg cukup2..
(*_*)

Fatin Rahmat said...

sab : haha hentam anak org? mls aku. aku an fasi yg baekk. ngeee

ieqa said...

yeayy sama² laa kite pulang awal ke kolej demi tanggungjawab! *Sigh

Fatin Rahmat said...

ieqa : haha bunyi mcm ta bape ikhlas tu. yela, sape je ikhlas kn? korban kn byk bende demi tanggungjawab. huhu

liyana mohd said...

sapa suh jd faci..
hahahha

Fatin Rahmat said...

yana : sendiri mau jadi. biar laa. pengalaman tu. hoho

Template by:
Free Blog Templates