بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Thursday, July 1, 2010

karot lagi mengarot!

Ok, aku sebenar nye baru bangun tido pukul 11.30 tadi. Memang terbaek! tido awal, bangun lambat. err takde laa awal sangat aku tido, dalam pukul 3.30 jugak la. Aku bangun pun sebab bunyi alarm Cafe World yg aku set. haha. Bangun2, tengok laptop kat sebelah yg tak shutdown, dengan mouse kat tangan yg aku pegang tak lepas2 sampai pagi. Ape nak jadi la ngan aku nie. haish. Takpe, yang penting dish aku dah masak and bole angkat! hehe


Ape yg karot? ape yg mengarot? haa nie la sebab kenapa aku update blog hari nie. Aku mimpi bende yg karot. Memang mengarot. Tak bole terima dek akal. huhu.

aku mimpi aku dah balik ke kolej. program kursus fasi tu macam dah start. tapi aku tak pasti tempat tu katne. macam pelik je tempat tu. tapi yg paling tak bole blah, aku tertinggal baju kurung! gile ar, pakaian paling penting kot dekat KPMIM. pastu trus kol abah, tanye abah bole hantar ke tak. abah cakap paling cepat die bole hantar, next 3 week. eh ape daa jawapan abah macam tu. aku terus nangis! erkk? pesal tah nak nangis dalam mimpi. muahaha.

lepas tu alarm bunyi and aku pun bangun ~

So, moral dalam mimpi nie, pegi laa kemas baju kau skrg sebelum mimpi kau jadi realiti! kah3x
Memang karot lagi mengarot!

ceritaKu,
Blogger Templates

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

hahaha lucu laa!

tapi bagus jgak mimpi fatin tu.
ade nilai moral.
haa ape lagi, pegi laa kemas baju cepat! ngeh3

Fatin Rahmat said...

ieqa : haha hampeh dpt mimpi karot camnie. bt org cuak je tau. hoho

ok, fatin kemas skrg! ngee

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates