بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Tuesday, June 22, 2010

Really Miss Him

Aku BENCI bosan. Sebab bile bosan, aku sunyi. Pastu mule laa dok teringat balik sume bende yg dah jadi. Yang paling aku teringat skrg nie, arwah abg aku. Tanggal 2 Februari 2009, pergi nye satu satu abg yg aku ade. Dah 1 tahun, 4 bulan, 20 hari arwah tinggalkan kitorang. Kekadang aku macam tak percaye je die dah takde. Tapi hakikat nye die mmg dah takde. T__T

arwah suke karok, mcm aku gak
Mase arwah ade dulu kitorang salu gado. Standard laa kan adik, abg gado. Tapi skrg nie aku nak gado ngan sape? Nape die pegi cepat sgt? Bile org tanye aku brape adik beradik, aku still jawab 5 orang. Padahal dah tinggal 4 but aku still tak bole terime yg aku sulung skrg. And please don't ask me that question! Kalo bole aku tak nak jawab dah. :-(
nie mase raye '08 kalo tak silap
Ape yang merapat kan kitorang? Gitar laa. Kalo tak, asyik gado je. Pantang duk skali, ade je nak di bahas. Ade je tak puas hati. Bile tang main gitar, haa bole plak duk sesame. hmm. Tapi arwah laa yg selalu meriah kan rumah. Die tak penah senyap or duk diam2.
Arwah meninggal excident kat highway kesas, shah alam. Al -Fatihah
Setiap yg hidup, pasti akan mati. Aku tau tu. Nanti akan sampai mase aku pulak. Dah ready ke aku? hmm. Rasenye cukup laa ini je. Dah bergelen airmata aku kuar utk tulis kat blog nie. I really miss him. :'(
Allahyarham Muhammad Amirul Bin Rahmat

Semoga roh mu tenang di sana. 
Kami disini tak pernah lupe sedekah kan bacaan Yasin.
Ya Allah, kau ampunilah dosa2 abang ku. 
Tempat kan lah die di dalam golongan org2 yg beriman.
Amin.

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

fatin..
sebak ieqa bace entry ni :'(
bawa banyak² bersabar eyh?
jangan kenangkan sgt org yg dh takde,
nnti die tak tenang kat sane..
bagus laa slalu bacakan yasin utk arwah :')

Fatin Rahmat said...

thanks ieqa.
fatin pun tak tau nape tetibe teringat kat arwah.
da lame tak nangis. bile da nangis, lega sgt. :')
Al- Fatihah bt arwah.

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates