بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Tuesday, June 22, 2010

| Spesis Manusia |

Aku tak suke spesis manusia HIPOKRIT!
keep pretending like nothing happen.
Aku tak suke spesis manusia TIKAM belakang!
depan cakap lain, belakang cakap lain. (macam keling)
Aku tak suke spesis manusia yg cari aku hanye bile ade PROBLEM!
aku pun ade problem gak. tak cari kau pun.
Aku tak suke spesis manusia yg BAJET BAGUS!
ehh kau ingat kau selalu kat atas ke? besok bile kau dah kat bawah,
JANGAN cari aku!
Aku tak suke spesis manusia suke MENGUNGKIT!
kalau kau rase kau tak ikhlas nak bagi pape kat orang lain, then JANGAN bagi!
Aku tak suke spesis manusia yang suke pandang SLACK kat aku!
bai, kalau kau ade masalah ngan aku, cakap depan2 ar!

Aku cume manusia biase yang ade perasaan!
Kalau kau tak suke aku, bole blah!
Like i Care?!

by me,
Blogger Templates

4 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

nisa sazie said...

sokong along..
kita geng!!!

Fatin Rahmat said...

haha bgus2, ade geng! mmg ramai kn spesis manusia mcm nie? hmm

ieqa said...

same same! mensampahkan! hehhs

tp dh lumrah manusia camtue, nk buat camne kn T_T

Fatin Rahmat said...

ieqa : haa mmg byk laa sampah kat m'sia nie kalo sume org mcm tu. adess

jgn jadi 'sampah' tau. haha:P

Template by:
Free Blog Templates