بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Monday, September 6, 2010

projek BIS, siap

our team member
hari nie jadual penuh, padat, penat! start dari bangun sahur, tak rehat lagi nie. semata-mata nak siapkan 1 daripada keje mase cuti nie. haishh lepas sahur, sempat online kejap. dalam pukul 6.30, terus mandi siap² sebab nak follow abah gi keje. mintak abah tolong anta sampai monorail Hang Tuah je. and then naik dr situ sampai kL Sentral. turun, amek KTM pulak ke stesen Seri Setia. pukul 9 tepat aku sampai sebab kate Fizah, pukul 9 abah die nak tolong amek ktorng. tapi bile dah sampai, macam biase laa, Fizah still kat umah! ggrrr ~ tapi takpe, pukul 9.30 Nina pulak sampai. sementara nak tunggu Fizah, ktorng penuhkan memory camera dgn gamba² comel. jom tengok!




ehh apsal macam ade bende begerak je blakang kite eh?
tengah syok² begamba, Fizah kol. ingat nak kencing die, cakap yg ktrong turun kat stesen yg salah. tapi bile dengar sore die, sian laa plak. hoho. ok, next task pegi kilang Dutch Lady merangkap tempat keje abah Fizah. boo nervous tak yah cakap. tapi aku poyo buat² cool. mane tak nye, dorg nie semacam menggelabah. kalo aku ikut menggelabah same, memang tak siap laa keje nie hari nie. huhu. interview macam hampehh. tak tau laa ape ktorng buat. tengok jela hasil nanti. haha. ok, gamba lagi ~

Fizah Teridi & anak lembu
Nina Hazrina & bapak lembu
ini aku, Fatin Rahmat


sejam ktorng menyemak dalam office Dutch Lady tu. pastu ape lagi, merendek laa. awal lagi kot nak balik umah. 1st place, digital mall. diringkas kan cerita, Fizah beli external hard drive 500GB, RM225. aku plak beli card reader utk camera, RM15 je. hehe

next, jalan² pegi LRT Asia Jaya. perghh jalan penuh liku ktrong lalu utk pegi situ. sebab masing² bajet kenal jalan plus sombong taknak tanye sape². yg tak bole blah si Fizah gi rembat peta jalan dari pamphlet iklan ape tah. so bejalan laa ktorng sambil tgk peta tu. kalah tourist! hahaha

sesampai je kat LRT tu, terus beli tiket ke Masjid Jamek gune mesin. ikut plan awal, nak bejalan and berbuke skali kat situ. tapi bile hujan lebat bagai nak rak, trus cancel. lame jugak nak tunggu hujan reda tu. macam² gelagat ktorng tengok. ade yg jual payung, jual krim muka, jual beg, terpekik terlolong dlm hujan tu. semangat btol mereka. weee

sebenarnye yg nak shopping cume Fizah je. aku ngan Nina nie cume teman. tapi teman² pun, nafsu tak bole tahan. adess. melayang jugak duit Nina buat beli beg, RM25. aku plak beli tali pinggang, RM10. ok, cukup ~

dalam pukul 5 ptg ktorng berpisah secara rasmi di depan sogo. sebab aku kene naik LRT Star. dorg plak naik LRT Putra. nak pegi ke tempat LRT tu, aku kene lalu dalam sogo. and then nampak kedai secret recipe. agak² dah lame tak makan, aku singgah ler sambil melaburkan RM6.50. wahh duittt macam airr ~

err dah tak tau nak tulis ape lagi dah. sebab badan dah penat plus ngantuk! 
http://www.emocutez.com

demikian je laa kisah untuk hari nie.
http://www.emocutez.com


0 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates