بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Sunday, September 26, 2010

unplugged

aku bukan dilahirkan untuk jadi artis, penyanyi, komposer, penulis lirik atau sewaktu dengan nye. tapi aku memang cukup berbakat untuk memekak kat bilik dengan gitar aku. ehh bukan gitar aku pun. pinjam gitar tirah kejap. sebab gitar aku dalam bilik ieqa. heee


lokasi : AP 02-17
masa rakaman: 11.30am
mood : bosan, sakit jiwa, tertekan
lagu : hati yang kau sakiti


kenape video nie tak bergamba? hah!
sebab~ aku blom mandi plus malas nak pakai tudung.  ngeee
btw, bile aku dengar balik rakaman nie, apsal dengar macam suara budak² eh?
ke aku salah dengar? or suara aku memang cute? ngaahaha


0 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates