بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Saturday, November 6, 2010

jamming

first time ever aku pegi jamming. tapi memang best gile ahh. melayan kepala Yamin, Needzam and Aishah. hilang stress. tapi sakit kepala plak yg datang. huhu


nak dengar?
*sila pakai headphone/earphone*

 
nie lagu ape tah. tak ingat tajuk =.="

tapi ape yg pasti aku memang tak pandai langsung main drum. inilah first time main. memang teruk giler. Yamin tak abis² nak bahan aku. cetttt!

 
yunk - wali band

tangan aku sumpa lenguh sampai skrg. huhu
aku ade jugak main gitar. tapi takde video lorr. main kejap je pun. sebab ade yg lebih terrer main gitar, so aku malas nak main dh. hoho 




nak sambung study unix balik.
demi cherating!

0 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates