بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Monday, November 29, 2010

mengeluh japp

adoiii penat nyeeee!
lagi penat dari kucing nie tauuu
penat melayan line broadband yg tah pape je arinie. kejap ok, kejap hilang. mentang-mentang laa hujan je kann. haihh dah macam astro plak. hujan je tak dapat coverage. hampehh sungguh laa celcom nie. berjam-jam aku amek mase nak tukar layout blog nie. sayang jugak nak tukar sebab header layout yg lame tu dah ter'femes' dek bisnes printing tu. haha *poyo je lahh :P


lepas siap tukar layout tadi tetibe lapar plak. gi dapur takde makanan. pastu adik-adik hasut suruh turun beli makanan. *padahal aku pun mmg nak turun. haha dah laa mak abah dah tido. dipendekkan cerita, mase balik umah balik, terkejut tengok abah terpacak depan tv tengok citer P.Ramlee. pastu gelak-gelak plak bile tengok muke ktorng terkejut. adesss


ok, dah takde mende nk buat nie. nak gi kaco orang kat fesbuk tu pulok. adiosss! :)

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

ieqa said...

update laa cite kat I-City! hehee

Fatin Rahmat said...

ok i-city is coming! hehe

Template by:
Free Blog Templates