بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Tuesday, November 30, 2010

i-City Shah Alam ♥


fuhh! akhirnya terupdated jugak citer pasal i-City nie :)

28 November 2010, Ahad, 6pm
adik : angah, mama suruh siap nak pegi i-City. mama bagi mase 5 minit je nak siap-siap.
aku : err adoiii. yelahhh *kacau je aku main facebook! duhh

hmm sebenarnya tak plan pun nak pegi jalan-jalan hari tu. maybe sebab mak abah dah bosan tgk anak-anak die main facebook je kott? haha :P

sempat lagi update kat facebook haa
macam biasa lahh, aku still kat depan lappy lagi sampai sume blah. tinggal aku sorang je kat rumah. cettt! tak sempat dh nak log-out, shutdown bagai. terus berdesup kuar. hehe

unik kan name jalan nie?

ok dah sampai! naik lif dulu. *what? lampu takde dalam lif? shitt

nie gamba dari jauh je. nak dekat-dekat kene bayar. hampehhh

 jom cuci mata dengan gamba-gamba silau kat bawah nie! >__<





eh ehh agak-agak aku ade iras sape ek?

ho hoo hooo Merry Christmas!
err encik zirafah, nak mintak tip sikit bole?
mcm mane nk tinggi mcm awak? huhu
awak-awak, raya haji tahun depan nak sembelih boleee?


hah ade pun gamba aku at last kan? hehe

kesimpulan yg dapat aku buat adalah, tempat nie takde laa best mane. bole tahan laa. kalo agak-agak nak cuci mate ngan lampu-lampu silau penuh cahaya malam-malam, haa silaa laa datang. jangan lupa bawa camera canggih utk dapatkan hasil gamba yg mantap! hehe


tadi pegi makan pizza hut lagi. mak blanje! >__<

4 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

ehh zirafah! hohoo :P

nanti bawa ieqa kat sane plak k!

Fatin Rahmat said...

haha fatin teringat ieqa cite pasal zirafah tuu >__<

ok beress je kalo ade transport! :)

Syamimi Hazirah said...

ohh teringin sangat nak pegi I-City!

Fatin Rahmat said...

eyra : hehe nanti praktikal kt KL, jalan-jalan la kat i-City tu. :)

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates