بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Saturday, December 18, 2010

alahai, perlu ke kerek sangat?


pergh sentap betul aku. baru ingat nak tido aman damai malam nie. tapi berbulu pulak rase ngan mamat sorang nie. tau la baru dapat awek. kau nak jage sangat hati awek tu, beragak la sikit weh. sebelum nie aku tak pernah nak marah orang sampai publish kat blog dengan kata-kata macam nie. tercabar pulak rase bile kau buat member macam nie.

memang aku tak rapat pun ngan kau. bile tengok kau update status "kene pergi kem kepimpinan" tu, saje la aku nak komen. then sebagai kawan, aku anta la wall post, "selamat bertugas". tup tup bile check balik, takde dah wall post tu? komen kat status pun hilang? 

aku tak faham apsal kau delete. nak kata aku nie ex kau, jauh sekali. nak kata aku menggatal tu tak pernah hayat aku pulak nak menggatal ngan pakwe orang. eh kalau kau tak update status tu, takde laa aku nak pegi wish segala bagai la baii.

aku takkan marah kalau kau PM aku, explain sikit ape tujuan kau delete sume tu. tapi sekarang nie aku rase macam nak pegi semak kan wall kau pulak. nak tengok kau delete lagi tak. boleh?

hehh mamat, kalau kau rase kau boleh bahagia dengan awek kau bile kau buat kat member macam nie, kau pegi jalan laa. hukum karma kau jangan lupe. sumpah aku benci spesies manusia macam kau lahh! gggrrrr



_______________________________________
update


nie latest news, ade orang lain anta wall post kat mamat nie. tapi die tak delete. sebab ape? sebab yang anta tu lelaki. hah memang terbukti la mamat nie jadi 'bias' ngan member sebab sayang awek kan kann.

nie soalan untuk kaum adam kat luar sane : 
korang kalau dah kapel, memang tak bole kawan ngan perempuan eyh?



=.="

15 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Cik Ungu Kamila said...

sabar dik. member yg mcm ni memang patut dielakkan. hish!

Diey_yanz said...

sabar ngah....sabar k

Fatin Rahmat said...

Cik Ungu Violet : tau takpe. hish tak sangka betul dapat kawan macam nie. huhu

Fatin Rahmat said...

SecRetzZ Gurl'Z : okay tengah sabar nie. thanks :)

Unknown said...

tah tah awek die..yg leh access FB die..

Unknown said...

tah tah awek die kot..ne taw leh access fb die..

tinieisa said...

ishk3 member ker camtu?
xpatut2..sepatutnya dier tu explain kat awek dier tu kalau awek dier cemburu ker ape ker kan..wat pe laa nk libat kan org y x bersalah..hm~
sabar yep..manusia kan..

Fatin Rahmat said...

deeba : tak laa. confirm bukan awek die. sebab time tu kalau tak silap aku die tengah komen ngan awek die. tapi tak beragak la kan gi delete post aku. bukan aku flirt ngan die pun. alahaii menggelabah betul lahh =.="

Fatin Rahmat said...

tiNie : kan? patutnye explain la kat awek die 'kalau' awek die tu kuat jeles. ataupun explain la kat member kenape die delete. baru lah member nie tak salah paham. adess! em thanks tinie. memang bersabar abes dapat member camnie tau. huhu

miya said...

hampeh benci gila aku ngan org kuat jeles!byk tau kes2 cerai gara2 jeles ni. kalau blum ada apa2 ikatan dah nak jeles2 aku ucapkan semoga mampu bertahan lah yer ngan gelora badai ciptaan sendiri. kesian...

entri baru:
Wikileaks vs tuala wanita
maaf kawan, jangan cari aku!

Fatin Rahmat said...

miya : betul tu! setuju sangat. tak salah kalau nak jeles, tapi tak payah nak melebih-lebih. bukan ade ikatan pun lagi kan. cool sudaa. hmm


okay, i'll read your entry :)

syamimihaziqah said...

eee nyampahnye. sape die tu? =.=

Fatin Rahmat said...

ieqa : eh ieqa dh bole on9? hehe alaa ieqa kenal die. sem depan die jadi fasi.

Syamimi Hazirah said...

hah setuju! macam takde motif je dorang nie. nak delete pulak komen orangggg. hehss

Fatin Rahmat said...

Eyra : tau takpe! menggelabah kan? macam die sorang je yg ade kapel. adoii tak paham =.="

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates