بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Sunday, December 19, 2010

try something new


semalam pegi Jusco Maluri beli pencuci muka dengan toner cap Body Shop. sebab bile pakai pencuci muka Garnier sebelum nie rase macam takde effect sangat. maybe tak sesuai kot dengan kulit muka. nie nak try something new. *eh padahal sebelum nie dah pernah guna pun. cuma tak pasti kenapa stop.

tea tree facial wash with toner
hah kalau beli satu-satu mahal. so beli facial wash ngan toner sekali, dapat laa murah sikit. besar kot botol die. agak-agak setahun bole pakai. tak payah beli dah lepas nie. part paling best, mak yang bayar kan! weehoo heaven.

stater kit
sebenarnye kan, mak suruh beli starter kit die dulu. tapi aku taknak. bukan degil okay! tapi disebabkan aku dah pernah guna sebelum nie. plus aku takut nanti aku tak gune lagi 2 bende tu. lagipun harga lebih kurang je kalau aku beli starter kit atau set facial wash + toner tu. so aku decided beli set facial wash + toner je sebab botol die besar and bole tahan lame. jimat pun jimat.




mintak-mintak muka tak berminyak dah lepas nie. aminn


2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

alya sham said...

mahal x?

Fatin Rahmat said...

alya sham : mahal la jugak. RM78. tapi botol die besar. hehe

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates