بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Wednesday, December 29, 2010

Berkat di atas kesabaran ku :)

setelah beberapa hari aku skip blogwalking, hari nie baru ade kesempatan nak berlari-lari melawat blogger dekat BlogLarian. dengan dugaan line internet and laptop yang kadang-kadang terpadam nie, aku berjaya menjadi orang paling sabar hari nie. dan hasilnye, aku dah berjaya follow 20 rumah dalam BlogLarian yakni 120 orang blogger. fuhh tahniah kepada diri sendiri! tepuk tepuk!

dan yang paling aku tak sangka, aku dapat award lagi. weehooo tenkiu Mamat sebab bagi award nie kat Fatin! walaupun baru je follow beliau tadi. dah dapat haa award. tak rugi pun blogwalking nie sebenarnye. meh tengok award ape yang beliau bagi. jengjengjeng


haa siap lovely tuu. itu menunjukkan bahawasanye beliau memang sayang kat follower beliau. tak dinafikan lagi dah. hehe ade soalan wokk. macam biase.. jawab! :P

apa nama blog serta kenapa pilih nama tu?
Fatin @ Fathin @ Fatien
pilih nama nie sebab orang selalu salah eja namaku antara 3 nama di atas.
ejaan betul die cuma nama yang first sahaja :)

blog favourite anda yang selalu anda terjah?

kenapa suka blog dia?
sebab dia pun suka terjah blog saya. haha takde laa. sebab blog dia ialah blog pertama yang saya tengok. lepas tu terus saya buat blog. lagipun tak bosan baca entri-entri beliau. haa camtu lah lebih kurang cite die :D

apa yang anda suka pasal diri anda?
ini nak bagi jawapan membangga diri ke ape? :P
saya suka diri saya sebab takde sape lagi yang bole jadi diri saya. hihi

tag 2 orang blogger untuk award ni

0 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates