بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Monday, December 6, 2010

Jom Join BlogLarian!


ahha kene tag lagi ngan cik IeqaZulaica!
takpe-takpe, alang-alang tengah bosan nie. layannn~


nak tau ape kat atas nie?
hah jom pegi sini!

ape tujuan BlogLarian nie?
hah baca post nie pulak!

dah baca? nak join?
kite tengok ape syarat-syarat die.


okayy, nie slogan saye.
"Saya suka berblogwalking kerana" saya suka benda baru. Maka saya akan berblogwalking untuk membaca entry, melihat gadget terbaru dan mempelajari ape yang saya tidak tahu mengenai blog kerana saya masih baru dalam dunia blog.


nak tag 5 orang bole? hihi


jeng jeng jeng! abes lah korang-korang kene tag! hehe
korang antara blogger yg aktif berblog skrg nie.
so selamat menjoin okayy? >__<

6 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Unknown said...

Assalam. Terima kasih sudi join BlogLarian, Boleh cek blog anda di senarai ke 22

Fatin Rahmat said...

wslm. same-same and terima kasih jugak sebab sy dah termasuk dalam senarai BlogLarian! :))

syamimihaziqah said...

yeahh kene tag lagi Blog Larian ni.
jap lg siapkan entry. hehe

Fatin Rahmat said...

haa siapkan cepat! best jugak BlogLarian nie. senang nak berblogwalking. hoho

Syamimi Hazirah said...

uhhh terkena! haha terima kasih fatin, kalau rajin iera buat ye? :P

Fatin Rahmat said...

hehe iera terkena skali-skala takpe kan? :P okayy, no prob! ^^

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates