بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Monday, December 13, 2010

jom tengok drama online!


siapa tak bosan hari ni? bosan aku dah sampai tahap nak menjahit baju kurung 5 pasang untuk stok raya haji tahun depan. itu pun kalo jiranku, Pak Hashim gendut nak mintak tolong jahit baju anak bini beliau pun aku sanggup! tapi disebabkan kepakaran aku lebih kepada memasang cable dalam tayar kereta, maka tugas menjahit nie kuserah kepada Chef Ismail. maka dengan kuasa tetikus tanpa rambut, aku ber-internet-walking ke laman gua.com.my

di rumah muka surat a.k.a home page gua.com nie lah aku terpandang drama online yg bersiri. ia sedikit berbeza dengan rancangan Jalan-Jalan Cari Makan kerana ketiadaan Maria Tunku Sabri yg sudahpun menjadi pelakon di dalam siri Supernatural minggu lepas.

drama yg dimaksudkan tuan blog ini ialah drama "Luna Fantasiku".


drama ini dibintangi oleh aku, fatin dan juga anak pakcik Rahmat. tak kenal? tak ape. yg penting, mereka dan keluarga jiran mereka sihat hendaknya. hingga kini, episod yg sudah tertayang adalah sehingga episod 19. nak tau best ke tak, ade sambungan ke tak, tanyalah pada Hantu Mak Limah Balik Rumah.



esok nak kuar beli tuner. weehoo!

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

ieqa zulaica said...

adeehh fatinn .. boleh tuka bidang wt blog lawak neh . hihihi

Fatin Rahmat said...

ieqa zulaica : hehe bole bole! pastu ieqa bagi award "blog lawak yg comel" kt fatin okay? >__<

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates