بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Monday, December 27, 2010

kalau nak tido, jangan memandu!

nie entri tak puas hati. layankan je.


tak puas hati betul bila drive nak pegi mane-mane je, mesti terserempak dengan makhluk-makhluk yang suka tido time memandu. especially lelaki! aku tau bukan semua lelaki macam tu. tapi kebanyakannye memang suka drive kat lane belah kanan and then bawa 60 km/j sahaja. kalau itu kete "kelas memandu" aku boleh laa terima. dorang tu Lesen "P" pun takde lagi.

ini tidak, kete dah lawa habis. make-up sane sini. lampu brek sampai 6. siap ade lip lap macam lampu brek lori tu. ekzos pulak punye la besar. rasenye bole buat saluran paip kat belakang umah aku dah. tapi kalau harap kete je lawa, bunyi ekzos memekak sampai ke langit, kete pulak bergerak 60km/j je, baik pegi simpan je kete tu bawah kelambu. takde orang nak marah pun.

then bile aku yang "perempuan" and "bertudung" and "bawa kancil" nie memotong belah kiri, time tu baru laa rase terjaga dari mimpi yang lena kot. baru lah terhegeh-hegeh nak tekan minyak. and baru lah rasa tercabar nak gi potong balik. tah hape-hape je lahh perangai. jangan nak pandang rendah kat driver perempuan lahh. aku tak suke. itu je. sekian...

0 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates