بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Tuesday, December 28, 2010

Alhamdulillah. Muhasabah tu penting


Result dah keluar. bole check through online dah sekarang nie. makin maju sistem KPMIM. tapi ade je yang belum maju. takpe, redha je. ade lagi 3 semester nak habis. nak taknak kene redha. aku memang redha orang nye. cehh

result dapat berape tu aku tak kisah dah pun. memang aku dah agak dari dulu lagi. so nak kata sedih pun tak. nak kata suka pun tak. neutral je. Alhamdulillah aku bersyukur. dengan result kali nie, aku dapat muhasabah balik diri aku. aku nak buat perubahan untuk sem akan datang. banyak perubahan. pasti!

buat kawan-kawan yang dapat naik stage lagi semester nie, aku ucapkan tahniah! yang tak dapat tu, same-same laa kite muhasabah diri balik. muhasabah diri tu penting ye kawan-kawan :))

8 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

alya sham said...

hehe. ape2 pun tahniah faten :)

titirara said...

skrg sume boleh cek kat internet . ^__^

Syamimi Hazirah said...

berapa pon result Fatin, tahniah diucapkan! hehe

syamimihaziqah said...

it's ok dear, u can always try to be better. there's always another chance :))

Fatin Rahmat said...

alya sham : thanks leya! hehe :))

Fatin Rahmat said...

titirara : skrg nie dunia dah makin maju kan? hehe

Fatin Rahmat said...

Eyra : terima kasih eyra! hehe :))

Fatin Rahmat said...

ieqa : hehe tenkiu ieqa. eh itu macam ayat mentor fatin tuu. haha hye mentor ku! >__<

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates