بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Wednesday, December 1, 2010

kau ingat aku bodoh?


kau ingat kau bagus?
kau ingat aku tak perasan?
kau ingat aku bodoh?

heyy, aku bukan budak-budak.
jangan ingat aku senyap,
aku tak perasan.
aku sedar.

Don't try to hug me with one hand when you're hiding a knife in the other! F!


heyy KAU!



maaf bahasa aku kasar.
aku banyak pendam.
my bad..

aku akan sentiasa ingat ayat nie,
"biar lah orang nak buat kat kite, jangan kite buat kat orang"

Ya Allah.
Bismillahirrahmanirrahim,

aminn ya rabbalalaminn.



:'(

6 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Anonymous said...

nape faten? marah nye..

huwaa alya pun ngah sedih jugak.. nak luah kat sape nie....

Fatin Rahmat said...

huhu adela hamba Allah sorang nie.

alya sedih nape? bt laa blog. bole tulis luahan hati byk-byk. hehe

Anonymous said...

hehe. alya x reti meluahkan dlm bentuk tulisan laa faten.. jom skype. nak cter nie.. :(

Fatin Rahmat said...

takpe, luah dalam bentuk gambar je pun bole. hehe

ok, fatin dah on skype! :)

syamimihaziqah said...

what telah happened??

alya?? ieqa pn nak tau :(

Fatin Rahmat said...

haha sebok je ieqa :P

skype moh :)

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates