بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Thursday, January 20, 2011

GiveAway : Saya Nak Hadiah Hari Jadi dari YanaMIB



semalam selsema teruk sampai rase nak demam. tapi nasib baik tak demam. walaupun tak makan ubat, tapi antibodi aku kuat! :P mintak jauh laa dari MC. sungguh aku malas gile nak ikut procedure yang amatlah leceh kat kolej nie. =.= 

okay post nie tak bole nak bebel panjang-panjang sebab ini post GiveAway yang telah ditag oleh Syamimi Haziqah. btw, nie first GiveAway yang aku join. GiveAway nie dianjurkan oleh cik YanaMIB. alkisahnye GiveAway nie dibuat ialah sebab takde orang yang mengaku lahir pada 8 Januari iaitu tarikh hari lahir beliau. makanya GiveAway nie terbuka kepada semua sebab cik YanaMIB yang baik hati nie nak kasi hadiah-hari-jadi! weehoo :D



2 orang bertuah yang aku nak tag :



TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 31 JANUARI 2011

6 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Unknown said...

rajin betul turut serta program bagi2 hadiah ni kan... nak jugak la...

Fatin Rahmat said...

SM Banjamin : hehe sementara tengah free nie bole laa join. nak join jugak? sila-sila! :))

syamimihaziqah said...

Bagus, buat pun! :P

Fatin Rahmat said...

ieqa : mesti laa buat! nanti touching pulop. lalala :P

yanamib said...

terima kasih sudi join..all the best to you~ ^_^

Fatin Rahmat said...

YanaMIB : same-same! :))

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates