بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Thursday, January 20, 2011

Kemaafan adalah dendam yang terindah

tajuk entri dah macam tajuk lagu Aisyah. takpe, pinjam kejap je. jangan saman saya! :P

bulan lepas aku ade post satu entri MARAH kat sorang Hamba Allah nie. tapi malam nie baru laa aku tau segala-galanya. Hamba Allah tu dah explain kat aku kenapa die buat macam tu. itu pun lepas aku tanye direct kat Hamba Allah tu. kalau tak, entah sampai bile agaknye marah aku kat die. tapi nie bukan salah aku. siapa suruh die tak explain dari dulu kann..

tak kisah laa ape pun. janji aku dah maafkan die. bukan salah die pun. die cuma nak jaga hati awek die. tapi kenapa aku yang jadi mangsa? aku pun tak tau. lepas nie memang kene avoid kan diri dari mereka nie. aku taknak cari gaduh, taknak cari musuh.




p/s - online test now! babaii~

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

forgive, but never forget :)

Fatin Rahmat said...

ieqa : yup yup. will never forget. for sure! hoho :P

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates