بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Thursday, February 17, 2011

Hobi baru : Saya Suka Menabung!

dalam dua tiga hari nie aku dah dapat detect hobi baru aku. MENABUNG! ye betul. suci je bunyi die kan? macam hobi budak budak. masa aku kecik dulu selalu jugak laa aku menabung nie. tapi lambat nak dapat hasil die. nak kene menabung sikit sikit. lame-lame tak tau dah kemana pegi hasil tabungan tu.

so bile dah besar nie, tabung pun makin besar laa kan. malam semalam aku rase rekod pencapaian aku dalam menabung nie dah sampai peringkat membanggakan. dalam 4 jam, 3 kali aku menabung. hasil die, perghh memuaskan! jom tengok tabung aku.


tadaaaaaa!


sila laa menabung kat tabung besar nie. bole SIMPAN syiling, duit kertas pun bole. sambil manabung, kite melabur. hasil die pun cepat dapat. tapi tabung nie limited sikit. die takde dijual dipasaran dan tak mudah dibawa kemana mana. tabung ini juga menggunakan tenaga eletrik. so, selamat menabung ye kawan-kawan! :)



p/s - kat kolej aku dorang panggil tabung nie, mesin gedegang! :D

6 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

SecRetzZ Gurl'Z said...

hahhaha...d pon dah mnabung dah...yihaaa

Cik Ezy said...

ni bkn menabung,,
ni membuang duet..
ekeke..

Fatin Rahmat said...

*SecRetzZ Gurl'Z :


yeahh! menabung amalam mulia. haha

Fatin Rahmat said...

* Cik Ezy :


ehh tak buang duit lorr. hasil die sangat memuaskan! haha

ieqa said...

wakakakakakakaaa *gelak guling guling

Fatin Rahmat said...

* ieqa :


mesti same je guling guling ieqa ngan guling guling kucing kat umah tu kan? haha

Template by:
Free Blog Templates