بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Friday, July 2, 2010

02 July 1999

Bile aku dah takde keje, campur tak bole tido, campur mental, nie laa hasilnye. Update blog mase org tgh tido. Yes bebeh! besok kau tak bole tido padan muke. ngaa beg aku da siap kemas! akhirnye.. eh mimpi, jangan kau masuk dalam tido aku lagi. damn! haha


Straight to the point! Ok, sebenarnye aku nak announce hari nie birthday adik bongsu aku! Tarikh kat atas tu tarikh kelahiran beliau. hee dah besar kau adik. 11 tahun dah? whoa rase macam baru je dapat adik semalam, hari nie dah besar? haha

'Aisyah Sakinah Bt Rahmat

heyy tembam! angah nak pesan nie. tahun depan nak UPSR kan? belajar laa molek. jangan asyik main je. risau angah. bab belajar je adik main2. homework tak nak buat. haish adik2. hmm
adik duk ngan mama berdua je kat ganu tu. jangan degil2. dengar cakap mama tau.
err hadiah nanti laa tunggu angah balik ok? hehe


haa ni hadiah free untuk adik!
Angah SAYANG adik.
Adik jangan tembam doh. comey sgt tau dop. hoho

takde idea pun nak tulis ape sebenarnye. 
besok balik KPM! dah penat cuti, study. dah penat study, cuti.
kawen? err takde terlintas lagi dalam pale otak nie. 
tapi adik, jangan kawen dulu sebelum angah ok? muahaha

ceritaKu,
Blogger Templates

3 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

Happy Birthday adik Fatin!

Fatin Rahmat said...

adik fatin : hee thanks akak! :)

tinieisa said...

happy belated birthday adik fatin!! suddenly...haha :P

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates