بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Wednesday, December 29, 2010

this entry is for my Friends! ♥


yeayy dah sampai KL! cehh macam orang tak pernah sampai KL lak gayanye. tapi kan, tak terasa penat pun perjalanan sebab aku duk main message je ngan kawan-kawan. nasib baik dalam flight kene off henset. kalau tak, aku rase abah lagi penat tengok aku hadap henset tu. nanti kite main message pulak ye abah. kuikuikui

dalam sebulan cuti aku, baru terasa henset tu bernyawa malam nie. tak tau lah sape text sape. sama ada aku yang text dulu, tak pun dorang yang text dulu. separuh-separuh kot. tapi yang penting, semuanye berkisar kan topik yang same. RESULT! ye sebab result lah henset aku meriah tibe-tibe. and of course laa yang text aku je yang dapat tau result aku bape kann. tapi tak semua pun yang tau detail kecuali Ieqa. (jangan die gi gebang result aku sudaa. haha)

nie nak buat ucapan formal pulak kat Ieqa. tahniah Ieqa sebab dapat COPA! sebagai kawan yang selalu ada ngan Ieqa sepanjang sem lepas, Fatin sangat berbangga ngan Ieqa tau! walaupun kite selalu study same-same, tapi result kite tak same. haha tak kisah pun. rezeki masing-masing tu kan. I will try harder to be better than previous semester. InsyaAllah :)

btw, thanks jugak buat kawan-kawan yang ucap tahniah kat aku. sayang korang sangat-sangat! buat Yana yang dapat 4 Flat, worr anda sangat hebat yaww. nanti sudi-sudi lah berkongsi rahsia kejayaan anda kepada saya yep. saya sangat sangat kagum dengan anda! seriously! :D


tak lupa juga buat junior kesayangan ku Ilifatin Amirra, congratulation sebab dapat result cemerlang! sikit je lagi dik nak dapat COPA. try harder for the next semester okayy. chaiyok! kite same-same buat yang terbaik tau. 


p/s - orang gila blog macam aku nie memang kalau bole nak tulis semuanye dalam blog nie. tapi cukup la dulu setakat nie. to be continue..

7 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Ilifatin Amirra said...

hee,thanxs kak fatin tulis ttg ily.
kptsn kakak tade la teruk.insyallah blh baiki lg and kejar pointer lg :) insyallah.

Fatin Rahmat said...

ilydollyxiouse : hehe same-same ily! okayy, InsyaAllah tu. memang nak main kejar-kejar ngan pointer nie. hoho

syamimihaziqah said...

THANKS fatin!♥

rezeki masing-masing kan. takpe, next time will be ur turn plak dapat COPA. InsyaAllah, try harder k! ^^

Fatin Rahmat said...

welcome dear! :)

yup. hope so. walaupun macam impossible je nak dapat COPA tu, tapi insyaAllah i will try harder. thanks ieqa! ♥

Liyana Idris said...

fatin sayang.. thnx.. <3 nie pun berkat kawan-kawan yang tersayang.. :)

Liyana Idris said...

fatin sayang.. thnx.. <3 nie pun berkat kawan-kawan yang tersayang.. :)

Fatin Rahmat said...

Liyana Idris : hehe same-same yana! Alhamdulillah. moga yana sentiasa berjaya dalam hidup. aminn~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates