بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Monday, December 20, 2010

Application facebook buat hal =.="


nak ngadu kat Mark Zuckerberg, confirm beliau tak layan. so ngadu kat blog, its better. kan? dalam banyak-banyak application dalam facebook nie, aku cuma suka pakai satu application nie je. 

application My Mood

sebab application nie je yang best. kite bole update mood kite tanpa mengganggu status kite yang dah comel tu. tapi kan, malam nie die buat hal pulak. tak tau lah ape masalah problem die. so, terganggu sikit lah mood aku malam nie. apekah? =.="




line tenet malam nie pun macam menduga kesabaran aku je. adoii


2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

nur amani junoh said...

tin..ko antara org2 y bertuah la..sb smlm mmg da jgka fb akan lem gle..aku bace kt status oh! media..hnya ssetengah user je akan dpt kelembapan ni..hohoho tahniah lah tin ek..n from de info oh!media kate mybe ade prubahan baru utk sume user fb..xsbr aku nk tggu..hrp2 sume tu btl n membuatkn aku ag xserabot..

Fatin Rahmat said...

tOtY aM : cehh kau amani. aku ingat ke sape. muahaha well aku sentiasa bertuah kalau kau nak tau. haha

ohh rajin betul kau gi survey kat oh!media tu. aku tak penah buka website tu pun. huhu

perubahan baru utk user fb? hoho misteri betul bunyi nye eh =.="

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates