بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Wednesday, December 22, 2010

Perbezaan sebelum dan selepas "follow"


cuti sem kali nie memang aktif betul aku dengan blog. hari-hari nak update. tapi bile mengenangkan cuti tinggal lagi dua minggu, sedih wokk. nanti dah start sem, takde lah aku nak update hari-hari. sebab aku pun bukan lekat sangat kat bilik. kalau aku balik bilik nak tido tu pun kire mujur lah aku balik. kuikuikui

berkenaan tajuk kat atas tu. aku ade laa buat survey sikit berkenaan perbezaan bila kite dah follow atau belum follow. sebenarnye dulu aku konfius macam mane nak tau kalau kite dah follow blog tu ke belum. tapi sekarang, segalanya sudah terjawab. ececeh bajet hebat pun tak elok jugak kan? okay, mari kite lihat perbezaan die.

sebelum follow


selepas follow


so lepas nie kalau click button follow, die keluar box selepas follow nie, tak payah la nak follow sekali lagi kan. nanti jadi terdouble follow pulak. hehe


p/s - jom jom blogwalking lagi sementara cuti masih ade! :)

4 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

ieqa zulaica said...

aah ek . ieqa byk kali la terdouble folow . kene cek balik neh . tengs fatin .. huhu

Fatin Rahmat said...

ieqa zulaica : haa gi check balik. konfius kan? huhu same-same ieqa :))

Liyana Idris said...

alaa... x paham la? i am newcomer.. so help me.. huhu nnt kena sediakan satu hari semata2 untuk berguru denagn fatin nih.. eh eh cikgu fatin@fathin@fathien? :D

Fatin Rahmat said...

Liyana Idris : haha tak paham yg mane? okay, bole-bole! nanti cari satu hari yg free, guru nak turunkan ilmu kat anak murid nih. hihi

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates