بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Sunday, January 2, 2011

Akhirnya!!

dashboard dah bole buka!! yeahh!
selepas macam-macam cara aku buat, akhirnya rezeki berpihak kepada aku. Alhamdulillah.. walaupun dashboard aku sedikit berbeza dari sebelum nie, tapi asalkan aku bole update, blogwalking, and komen post pun dah cukup. tahun baru, dashboard baru wokk! haha

smart kan? :P

pagi tadi kene paksa bangun awal sebab nak teman sedara daftar kat UniKL. mengantuk aku duduk dalam kete. sempat jugak laa tido walaupun tak jauh mane pun tempatnye. proses pendaftaran pulak sangat sistematik. tak laa amek mase yg lame macam kolej aku tuu. taklimat ibu bapa pun kejap. tak payah bertikam lidah kat dewan pun. haha seronok mengutuk kolej sendiri yep.

lepas tu pegi Petaling Jaya, jenguk Tok Su punye bisnes cafetaria yang bakal bermula esok. diorang tak kemas pape pun lagi. terbaikk. aku pun tolong laa sikit-sikit kemas ape yg patut. lepas tu bisik kat abah, "jom balik abah". teruk betul perangai kan? haha sebenarnye dah ramai yg datang nak tolong kemas. so balik ahh, pe lagiii :D

mase on the way balik, aku doa mintak-mintak abah berhenti makan kat kedai. sebab aku MALAS gilee nak masak. hari nie memang hari malas aku agaknye. semua keje pun aku malas nak buat. bagus anak abah! dan akhirnya abah yg penjimat tu bawa pegi makan kat kedai. ohh tenkiu abah. lap you forever and ever ♥

sampai umah, online kejap pastu terus terbungkang membuta atas katil tak ingat dunia. maghrib baru bangun. itu pun sebab abah kejut. sakit gile kepala aku sebab dah lame tak tido waktu petang. sape suruh tido lepas asar kan? padan mukee.


p/s - esok akan terupdate cerita sepanjang 2010!


2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

Eh dashboard fatin dulu camne? o_O"

*sekejap gile followers fatin bertambah kan :D

Fatin Rahmat said...

dashboard same kan? cuma kaler die bertuka. ce ieqa tengok betul-betul. hehe

ha'a. naik mendadak lepas blogwalking aritu. hehe Alhamdulillah :)

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates