بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Sunday, January 30, 2011

Atok sakit lagi :|

hari nie aku bangun lambat gile. pukul 12 lebih. terlepas sorang customer. tu laa orang cakap, kalau bangun lambat, mane rezeki nak masuk kan? err hujung minggu wehh! susah lah nak bangun awal. padahal boleh je nak bangun awal. tapi sebab aku tido lambat, bangun pun lambat laa jawabnye :P

mase tengah sedap tido dalam pukul 11 tadi, aku dapat message dari mama. pelik jugak mama message tapi tak call. aku rase mama dah paham sangat. kalau die call, anak die bukannye bangun tido lagi pun kann. ohh ternganjing diri sendiri =.= mama message btau yang atok sakit lagi kat kampung. so cuti raya cina nanti balik Johor.

maknenye ini dah kali ke-2 kitorang balik kampung sebab nak jenguk atok sakit. aku risau. tak tau kenape. jangan lah jadi pape. tolong lah. aku fobia. semalam aku baru dapat berita tokwan adik angkat aku meninggal. dah selamat kebumi semalam sebelum zohor. Al-Fatihah buat arwah.


p/s - lagi 3 hari genap 2 tahun arwah abang tinggalkan kitorang. Al-Fatihah..

6 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Unknown said...

doakan atok baik2 aje.. insyaallah... sampaikan salam buat atuk n famili semua ye dik...

Fatin Rahmat said...

doa je yang mampu skrg nie. hmm insyaAllah akan disampaikan salam nanti. thanks! :')

syamimihaziqah said...

hope he'll get well soon, sabau ehh :']

Fatin Rahmat said...

ieqa : I hope so. thanks dear! :')

teratai said...

semoga atok cepat sihat,amin.

Fatin Rahmat said...

teratai : aminn.. thanks! :')

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates