بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Friday, January 28, 2011

Stalker?


nak tau tak ape tu stalker? nie definition of stalker yang aku dapat dalam google :D

"A stalker is someone who keeps following or contacting someone else, especially a famous person or a person they used to have a relationship with"

ahha maknenye ape? aku famous? oh sudah tentu TIDAK! tapi normal lah aku rase bile ade orang stalk kite. sebab kite pun ade jugak stalk orang kan. oppss kantoi ah wehh! salah ke jadi stalker? tak salah kan? selagi ia tidak mengganggu dan membahayakan, makanya anda-anda semua boleh laa menjadi stalker yang berjaya :P


nak jadi stalker pun kene pandai-pandai lah. jangan sampai kantoi. tapi ade jugak yang ngaku depan-depan. bagus betul. aku suke semangat tu! HAHA. stalker nie sebenarnye ade dimana-mana. die tak semestinya stalk anda di internet. banyak cara lain untuk di stalk. AWAS! adakah dunia sekarang sudah tidak ada lagi privacy? =.="



p/s - petang-petang nie kalau dapat tido, perghh!

12 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

Sabrina Cdw said...

sejak2 bsare neyh..
ak mmg dh xde koje len..
stalk aje le..
so i believe..
without doubt...
im stalker..im ok!
(*_^)

ezzah said...

kena hati hati ng stalker nih :D

Diey_yanz said...

gmbr stalker 2 ada dlm blog d gak...heheheh..ngee~!~

Mat Sabu said...

nice info keep it up

Fatin Rahmat said...

Sabrina Cdw : yeah! kau la stalker yg paling aku sayang! haha

Fatin Rahmat said...

Nurulezzah : yep betul tu! ade stalker yg psycho jugak kan? hati-hati! :D

Fatin Rahmat said...

SecRetzZ Gurl'Z : eh ade meh? tak pasan lorr. hehe nanti I terjah blog u! haha

Fatin Rahmat said...

Firdaus Alim : thanks Firdaus! :))

syamimihaziqah said...

jadi stalker best, kene stalk tu yang tak best! hahaa

Fatin Rahmat said...

ieqa : eh kene stalk pun best ape! bole laa rase diri HOT kejap. muahaha

Izzati said...

saya saya saya stalker terhebat! hahaha XD

Fatin Rahmat said...

Izzati : haha kau memang. dari dulu lagi stalker terhebat! :P

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates