بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum
Selamat Berkunjung ke Blog Fatin Rahmat!

Thursday, January 6, 2011

terasa diriku begitu berharga

tajuk nak HOT je. padahal tengah bengang ngan kolej nie. hehhs! takpe, yang penting hari nie bermula dengan keceriaan. aku bangun pagi, tengok hujan lebat, aku tido balik. pukul 8 baru bangun mandi. dah siap ayu berbaju kurung semua baru la terhegeh-hegeh turun bawah. perghh hujan lebat mencurah-curah. tibe-tibe datang sebiji kete, berhenti depan impian. macam familiar kete nie. tengok driver, sah! Ayahanda! beliau suruh masuk kete beliau sebab nak tumpangkan kitorang. ngehehe langkah kanan beb! :D

dah la selamba je pakai selipar jamban nak pegi register. memang tempah maut je naik kete Ayahanda tu. tapi beliau tak perasan pun. so selamat! :P dah sampai kelas baru tukar kasut. cehh skema pulok. student katee. takut kang ade pulak mulut busuk cakap "budak nie bajet bagus je pakai selipar". heh aku bawa kasut laa. ingat aku tak takut? aku takut aww! >__<

aku ingat register kali nie dah takde keistimewaan dah untuk aku. yelaa, aku bukan fasi lagi dah. pesara fasi je. tapi mase beratur tak sampai 10 minit, tetibe Cuan datang kat aku ngan D. "korang, ikut aku jap. nak mintak tolong buat keje". macam orang ngantuk disorong bantal, kitorang ikut je belakang die. as expected, kami dapat register dulu. sian orang yang beratur panjang-panjang tu. bukan salah aku yep.

settle register semua, aku kene buat keje kutip and deliver borang ke Lab 6. sebab fasi kali nie tak cukup nak handle. eleh yelaa. aku tengok ade je fasi tak buat keje. berborak sane sini. harap pakai jaket Fasilitator je lebih. malas ah nak cite. lepas tu aku tanye Cuan. macam mane fasi kali nie? die cakap best macam sem lepas! heh aku bukan budak laa. tengok riak muke pun dah tau Cuannn. hmm

sampai nak dekat pukul 12 jugak laa aku berkhidmat jadi part-timer fasi nie. tak kesah pun. sebab aku memang suke berjalan sane sini. bersembang ngan tah sape-sape je yang jage and bayar kat kaunter tu. haha peramah laa tuu konon! :P

mase pegi makan kat cafe, terasa sayu sikit laa bile mengenangkan budak-budak sem 5 dulu yang dah takde untuk memeriahkan suasana cafe tu. tambah sayu pulak bile aku kene bahan ngan Amiey Anak Midun nie! bole pulak die nganjing aku tanye mane Syamimi Haziqah? nak kene ketuk ngan tulang ayam agaknye. haha

okay, nak pegi jumpe mentor pulak lepas nie. dah tak nebes macam sebelum nie dah sebab dah tau result. cuma kene tahan telinga sikit sebab mentor aku nie suka bagi motivasi diri. yela, macam mak nak didik anak gituu. cewahh :D



p/s - ade orang bahan selipar jamban aku! nyesal pulak aku gi canang cite kat facebook tu. padan laa muke kau Fatinn :P

2 orang yg berminat dengan entri kat atas nie:

syamimihaziqah said...

hahaa senget betul Anak Midun tu!
puk je kepale die tu. haha

syioknyeee tak jadi fasi pun dapat register awal ehhh. hehe

kim salam kat Cuan and others!

Fatin Rahmat said...

haha memang nak puk dah tadi ieqa. tapi sebab die kat belakang. so selamat la die! :D

syok wehh. orang datang awal beratur kemain. kitorang datang lambat,register dulu. hihi

oraitt! :)

Daisypath Anniversary tickers

Template by:
Free Blog Templates